Skip to main content

Vacature account manager Tasty Present – VERVULD

By december 30, 2022maart 3rd, 2024Vacature3 min read
De ambitieuze (young) professional, die het verschil maakt!

Vacature: Accountmanager

Wie zijn wij

Tasty Present is een dynamisch, groeiend familiebedrijf. Vanaf onze oprichting begin jaren negentig staat onze liefde voor eten en drinken centraal en proberen we dit over te brengen in originele en smaakvolle geschenken. Wij zijn de specialist in het bedenken, produceren en op de markt brengen van gepersonaliseerde chocolade geschenken nationaal en internationaal. We hebben verschillende merken gelanceerd, zoals het Chocotelegram®, ChocoABC, ChocoImage en MellowImage die alleen via Tasty Present of één van haar partners te verkrijgen zijn. Wij richten ons all-year-round op ‘geefmomenten’; speciale momenten in een jaar waarop bedrijven of consumenten een kado willen geven. Vanaf één stuk tot vele duizenden. Dit gecombineerd met een razendsnelle bezorging en de hoge kwaliteit van de producten, vormen onze sterke punten. Inmiddels zijn we actief in een groot aantal landen, rechtstreeks en via licentie-partners.

Algemeen

Door de stevige groei van de afgelopen jaren binnen en buiten Nederland, zijn wij op zoek naar een enthousiaste accountmanager voor ons Sales & Marketing team. In deze nieuwe functie krijg je te maken met alle facetten van Sales. In zowel de breedte als in de diepte van het vakgebied op zowel operationeel alstactisch gebied. Een zeer diverse rol en een rol waarin jij je de komende jaren kunt doorontwikkelen. Je krijgt de kans om onze (internationale) klanten te helpen bij het vinden van het perfecte geschenk voor hun relaties en/of personeel. Onze bestaande klanten zijn net zo belangrijk als nieuwe, dus je blijft ze verrassen door de best mogelijke service! Dit vraagt om; een sterk organisatietalent, goed prioriteiten kunnen stellen, stressbestendigheid en een meer dan uitstekend gevoel voor communicatie.Daarnaast kun je goed met veranderingen omgaan.

Verder beschik jij over (een):
  • Afgeronde HBO opleiding in een commerciële (of andere) richting of een door ervaring verkregen HBO werk-denk niveau;
  • Natuurlijke en authentieke verkoop- en commerciële vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. – Heb je daarnaast nog kennis van de Duitse taal is dat zeker een plus. Of de bereidheid om de Duitse taal te leren;
  • Een can-do mentaliteit en herken jij jezelf als een hands-on aanpakker en denk je in mogelijkheden;
  • Aantoonbare ervaring in het plannen en organiseren van je eigen werkzaamheden en die van anderen.

Daarnaast ben jij fulltime beschikbaar, heb je goede kennis van software systemen en doorgrond je deze snel; jij beheerst Microsoft Office 365 op een professioneel niveau. Je maakt deel uit van het salesteam en rapporteert direct aan de Director New Business & Marketing. Het team bestaat in totaliteit, met jou erbij, uit 7 personen. Als collega zoeken we een echte teamplayer die ons komt versterken. Ons product hoef je niet persé te kennen daarin begeleiden wij jou.

 

Jouw taken

  • Je voert het volledige accountmanagement van onze resellers uit; • Je adviseert klanten, werkt inkomende offerte-aanvragen uit en handelt deze van het begin tot het einde af;
  • Het coördineren van orderflow implementatie projecten bij klanten. Vanuit zowel de beheer zijde als de IT-gerelateerde aspecten;
  • Up to date houden van ons CRM systeem;
  • Je bereidt zelfstandig Sales & Marketing acties voor vanuit diverse invalshoeken zoals gerichte mailingen en nieuwsbrieven. Waarbij je tevens de volledige opvolging managed;
  • Het (incidenteel) deelnemenaan beurzen, in binnen- en buitenland, behoort eveneens tot jouw takenpakket

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende functie bij een succesvol familiebedrijf met smakelijke producten. Een passend salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond, 25 verlofdagen, een mobiele telefoon en laptop van de zaak. Ook thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast krijg je veel ruimte voor eigen inbreng binnen een platte organisatie met korte communicatielijnen. Een fijne werkplek en niet te vergeten onbeperkt chocolade eten.

Jouw reactie

Het wervingsproces wordt begeleid door Hoedemakers Personeelsadvies. Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door je CV, met een korte motivatie, naar Peter Hoedemakers te mailen: peter@hoedemakerspersoneelsadvies.nl. Wil je meer informatie over de procedure dan kun je Peter bereiken op +31 (0)6 20404542

610 Comments

Leave a Reply

Close Menu

HPA – Hoedemakers Personeels- & Organisatieadvies

Peter Hoedemakers: Deskundig vakman omtrent Personeelszaken & HRM.

Contact

Engelenkampstraat 59
6131 JE, Sittard, Nederland

T: +31 06 20 40 45 42
Of stuur een e-mail