Let Chocolate do the talking! Durf jij de uitdaging aan?
Wij zijn op zoek naar een
Sales Support Coördinator – De spil in het werkveld van klant en interne organisatie!
Wie zijn wij
Tasty Present is een dynamisch, groeiend familiebedrijf. Vanaf onze oprichting begin jaren negentig staat onze liefde voor eten en drinken centraal en proberen we dit over te brengen in originele en smaakvolle geschenken. Wij zijn de specialist in het bedenken, produceren en op de markt brengen van gepersonaliseerde chocolade geschenken nationaal en internationaal.
We hebben verschillende merken gelanceerd, zoals het Chocotelegram®, ChocoABC en ChocoImage en Cdie alleen via Tasty Present of één van haar partners te verkrijgen zijn.
Wij richten ons all-year-round op ‘geefmomenten’; speciale momenten in een jaar waarop resellers of bedrijven een kado willen geven. Vanaf één stuk tot vele duizenden. Dit gecombineerd met een razendsnelle bezorging en de hoge kwaliteit van de producten, vormen onze sterke punten. Inmiddels zijn we actief in een groot aantal landen, rechtstreeks en via licentie-partners.
Wat ga je doen
De laatste jaren maken wij een stevige groei door. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe Coördinator Sales Support in Sittard. Hier zijn ruim 30 knotsgekke cho-creators iedere dag passievol bezig met het verkopen, het maken van en uitleveren van gepersonaliseerde chocoladegeschenken. Wij voorzien de chocolade van een eigen tekst, foto of bedrijfslogo en verpakken het ook nog eens in een gepersonaliseerde verpakking.
Als Sales Support Coördinator ben jij de spil in het werkveld tussen onze Salesafdeling en de interne organisatie. In deze functie ben je momenteel verantwoordelijk voor een team van 3 personen, inclusief jezelf.
Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de begeleiding van orders, de administratieve verwerking en facturatie daarvan én de support aan onze relaties De verantwoordelijkheid van jou en je team start vanaf het moment van bestellen tot het moment van leveren en factureren. Naast de directe ondersteuning aan Sales werk je nauw samen met de teamleiders binnen de Productie en het Warehouse.
Het overtreffen van de verwachtingen van de klant dat staat in jouw team centraal, hierin ben je zelf ook altijd op zoek naar nog betere service. Je komt te werken in een nieuw team. Nadat je eerst de nodige structuur aanbrengt, ga je daarna samen met jouw team op zoek naar verbeteringen. Hierbij ben je niet bang de huidige aanpak te veranderen. Je krijgt energie van het begeleiden en aansturen van collega’s en feedback geven en krijgen is voor jou vanzelfsprekend. Je bent in staat mensen te motiveren en het beste uit henzelf te laten halen.
Door je ervaring ben je een echte alleskunner en voel jij je uitermate goed in deze centrale rol om alles te plannen, te organiseren, te coördineren en uit te voeren. Kortom, je bent een kei in het organiseren van je eigen werk én dat van anderen!
Jouw profiel
Voor deze functie van Coördinator zijn we op zoek naar een enthousiaste, daadkrachtige en mensgerichte persoonlijkheid. Jouw toegevoegde waarde ligt in de service voor klanten en het waarborgen van een optimaal en verbeterend proces. Je vind het ook nier erg om samen met je team de handen uit de mouwen te steken
- Tussen de 2 en 4 jaar leidinggevende ervaring binnen een Customer Service, Backoffice of Sales Support omgeving;
- HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring binnen sales processen gericht op resellers en B2B is een groot voordeel;
- Goede kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking (Navision) is een must en ervaring met digitaliseringsprojecten is zeker een voordeel;
- Vloeiend Nederlands, Engels, en bij voorkeur Duits in woord en geschrift;
- Ervaring met de LEAN methodiek is een pre;
- Je beschikt over de nodige maturiteit, staat sterk in je schoenen, bent enthousiast en hebt een daadkrachtig en empathisch karakter.
Je kunt in hoge mate van zelfstandigheid werken, hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en bent in staat om langere tijd geconcentreerd en onder druk werkzaamheden te verrichten. Je bent stressbestendig en weet het overzicht en de rust te bewaren in onder meer de drukke eindejaar periode. Wat we daarnaast verwachten is een flexibele werkinstelling m.b.t. de te verrichten taken en werktijden. Zeker in de voor ons typisch drukke momenten.
Wat bieden wij jou
Een leuke functie bij een succesvol familiebedrijf met een smakelijke producten. Een passend salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond, 25 verlofdagen en een mobiele telefoon en laptop van de zaak. Daarnaast krijg je veel ruimte voor eigen inbreng binnen een platte organisatie met korte communicatielijnen. Een fijne werkplek en niet te vergeten onbeperkt chocolade eten.
Jouw reactie
Het wervingsproces wordt begeleid door Hoedemakers Personeelsadvies.
Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door je CV naar Peter Hoedemakers te mailen: peter@hoedemakerspersoneelsadvies.nl.
Wil je meer informatie over de procedure dan kun je Peter bereiken op +31 620404542.
In verband met de planning is voorzien dat wij vanaf week 14 de binnengekomen reacties gaan beoordelen. Eerste gesprekken zijn voorzien op vrijdag 8 april in de namiddag.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!